Friday 11 January 2013

Hard time....



Alhamdulillah..final examination already end..now I dont have to live with books..I thought this semester study week was the most hard time for me..There's a lot of problems that I cant explain..The worst; bila kekasih hatiku sakit..Aku paling sedih klau dier sakit..dari demam teruk masa musim H1N1, sampai la dier 1st time dapat gastrik dan sekarang, aku rase the worst! stiap kali dier dapat sakit teruk, semestinya aku orang yg lebih2 menangis, risau sangat2..ye, bermalam2 aku tidur berendam air mate..sebab penyakit dier yg kali ni btol2 buat aku sedih, risau, jiwa kacau dan semestinya paper2 final aku sem ni x berapa ok ditambah dengan masalah diri aku sndiri..aku x pnah sangke yg penyakit tu seteruk tu..aku ingat sakit tu biase je..selama ni just dengar je, xpnah ade org terdekat yg kene, so aku xtaw yg sakit tu memang betul2 sakit, dan boleh membawa maut! aku rase sape yg pnah kene je yg taw betapa sakitnye bila dier kacau saraf2 dalam badan kita..setiap kali dier mengadu sakit yg teramat sampai x boleh tido, setiap kali tu aku yg menangis..sebabnye ntah la..aku x sampai hati bile dier sakit..aku x sanggup dengar dier merintih..yg paling teruk, dalam2 dier sakit yg teramat, terpakse study untuk final exam.. sedihnye..hmm..ntah la..anggap je ni ujian Allah..abes je paper dier 9hb haritu, dier terus balik..sebelum balik, dier sempat jmpe aku..ptame kali aku rase rndu sangat2 kt dier sbb masing2 ade kt Shah Alam, tapi x jumpe semnggu..aku x pnah x jmpe dier selame tempoh tu klau bukan waktu cuti sem..semalam dier dah pergi klinik, doctor smpai tnye kenape lmbt sangat pegi klinik..dah nk buat cane, exam..bukan x pegi UK..pegi je tapi UK tu taw2 aje la..ubat yg dier bg tu ntah berkaitan ke x dengan penyakit..hari ni, Alhamdulillah, dier kate dah kurang rase sakit dari dalam..cuma kesan luaran je yg mgkin lmbat skit sembuh, makan mase..xpe la, ape yg penting, yg dalam2 tu bia pulih dulu sebab tu yg boleh bawak maut..nauzubillah..I'm not ready to live without u & I cant imagine if that really happen..huhu..x kisah la klau orang nk kate aku poyo lebih ke ape, bukan hsbnd aku pn tapi risau lebih2..aku x kisah klau orang nk cakap ape pn, yg pnting, klau dier sakit, aku turut rase sakit tu..susah untuk aku explain perasaan aneh tu..klau korang pernah sayang kt someone macam mne aku sayangkn dier, I'm sure u'll understand..hmm..ok la..ckup smpai situ je..malas aku nk taip pnjang2..doakan HERO aku tu cepat sembuh.. amin..insyaAllah..cuti ni, aku nk fikir dalam2 untuk satu keputusan yg besa yg aku nk buat dalam hidup..dan aku x kan berpatah balik once aku dah buat keputusan tu..

1 comment:

HERO said...

huhu..thankss ika...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...