Sunday 28 August 2011

Kawen....


Kawen..

bkn perkara mudah..
bukan perkara yg blh dipndang temeh..
nk kawen msti ade duit..
x ckup dgn jumlah yg sikit..
msti sediakn byk duit utk hntaran & persiapan perkahwinan..
nk kawen msti bersedia dr segi mental & fizikal..
msti dapat restu dr kedua2 org tua..
klau x, rumahtangga x kn bahagia..
mungkin rmai yg mendoakn aku supaya cepat dipertemukan jodoh..
Alhamdulillah..terima kasih utk doa2 korg semua..
aku menghargainya..
tp biarlah masa & takdir yg menentukan jln hidup aku..
klau ikutkn hati, skrg jgk aku nk kawen..
tp aku taw..semua tu x semudah yg disangka..
mungkin ramai yg akn kata: "ape kelas kawen awl"
dan macam2 lg yg akn diperkatakn..tp..ade aku kisah??
hmmm...aku perlu bersabar lg..
aku akn menanti wktu itu..
aku pasti ia akn tiba jua..
skrg ni aku dah buat keputusan, aku x kn ckp lg pasal kawen..
aku serahkn semuanya pd Allah..
semoga Allah beri kesempatan utk aku merasai alam perkahwinan sebelum aku menghembuskn nafas terakhir atau sebelum tibanya hari kiamat..amin...




P/S: sekadar luahan hati.....



2 comments:

Eisha Sha said...

sdih btl bace..:(

POPO said...

huhu..kte saba eyh syg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...