Wednesday 10 August 2011

Pelik btol...


buat pertame kalinye..ade org kate muke aku mcm cina..haha..

pelik sungguh..lain betul pndgn mata dier..ade ke cina mata bulat mcm aku ni??? (0_0)
sepanjang aku kje kt kdai keronsang, stiap hr diorg akn bukak lgu yg sama..
so aku da naek hafal lgu hndustan zaman mak2 dulu tu..
stiap kali lgu tu dipasang, aku pn nyanyi sama..
dialog budak tu : "muka mcm cina, tp nyanyi lagu keling.."..haha..
aku cina??cina ape?cina hangus kot..hehe..
x pn cina dah mix dgn india kot..nmpk la mcm muka melayu..=p
anyway, fmly ayh aku bugis, mak aku rsenye melayu-jawa kot..xde kaitan lgsg dgn cina..
hmm..ntah la..x pnah plak dgr atok aku ckp jawa..mak aku pn xphm bhse jawa kot..
nnt la aku double check ape asal usul atok aku blah mak tu..mne la taw tbe2 plak ade keturunan cina ke..keh3..mengarut!!

skali skala nk bajet cun letak gmba awek cina komik..x salah kn..hehe


tp mase aku skolah dlu ade jgk sorg budak pnah ckp muke aku mcm katun jepun..
maybe sbb cina kedai dlu tu potg rmbut aku ala2 cutting komik jepun kot..hehe..

ok la, sje je nk share bnde pelik ni..
tq for reading..
slmt mlm..
tata..=)

2 comments:

POPO said...

hehe..jarang cine mate bulat...ni 1 dlm sjuta ni...hehehe

~ ika popo ~ said...

hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...