Tuesday 24 April 2012

Kelas Tarian!

.
Assalamualaikum semua..hye.. =)
saje nk bgtaw yg cuti ni aku join kelas tarian..yg dianjurkan oleh aku sndri!..haha..perlu ke mcm tu?? (^_^)
ckgu tarian; laptop..sumber; Utube..anak murid; aku sorg..hehe..
since ramai org yg tegur aku semakin gemok, kerisauan pn mulalah melanda..so solutionnye; I have to do something yg blh buat aku berpeluh..dalam erti kata lain; exercise,
memandangkn kt U aku lgsung x exercise..
cuma taw makan sahaja! huhu..
nk maen badminton, ayh bz maen tenis ptg2..xde mase nk melayan aku maen badminton..
so aku pn buat la kelas tarian sndri..
dulu mase skolah aku pnah jadi budak tarian..
ape yg aku nmpak, pinggang jadi agak ramping bila kte menari sbb byk pergerakan pinggang yg kte buat sepanjang menari, contohnye gelek2..hehe..gedik santai!
dulu mase skolah aku menari traditional..tapi kali ni aku ubah..dah bosan dgn traditional, aku pilih tarian Kpop plak..sbb tarian dier lebih rancak+buat aku berpeluh kaw2 punye!..hehe..
tangan aku pn dah lenguh2 mcm maen badminton..tapi bkn tgn je lenguh, kaki pn lenguh skali taw! see, korg igt menari ni mudah?klau x minat, memang x jadi..
hmm..aku harap tarian ni berhasil mengembalikan pinggangku yg dulu..huhu..walaupun aku makan tetap berselera, bertambah2 mcm biase..yg tu mmg susah nk ubah..
hmm..ok la..tu je yg aku nk share utk hr ni..
enjoy your holiday..tata =)

4 comments:

HERO said...

hehehe...popo coach kn?

~ ika popo ~ said...

coach la sgt ;p

Anonymous said...

cmne nk join??

~ ika popo ~ said...

nk ke join?haha..klas ni x official pn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...