Friday 6 April 2012

Rezeki jgn ditolak =)


Assalamualaikum & good morning..

Hari ni bangun tido dgn hati yg riang..hehe..
Yun Nam Hair Care..aku sure korg semua penah dengar, kn..
Semalam aku gi buat treatment kt sne..
Alhamdulillah, kate org rezeki jgn ditolak =)
Lepas buat treatment dier bg 1set produk percuma..
Lets have a look...




Lepas 2jam treatment, aku pegi tgk cite fav. aku..
nk taw cite ape??msti la cite Titanic..hehe..
tapi kali ni yg live in 3D punye..
cite tu baru klua smlm, so aku pn da alang2 keluar, tgk je la skali..malas nk tangguh2..
aku mmg dah lame taw pasal Titanic 3D ni sbb aku mmg 'like' Titanic fan page kt FB tu so dari aku last sem diploma lagi dier da kluarkan advertisement pasal Titanic 3D ni..
tapi time tu dier cuma tulis nk keluarkan pada April2012..
mase tu aku rase lmbt sgt lg nk tnggu April2012 tu..
tapi x sangke pejam celik pejam celik dah sampai pn tarikhnye..really, time flies fast!




ni 1st time aku tgk wayang 3D..
penah sblm ni tgk 3D pun kt umah je mase kecik2 dulu..
ayh beli set CD 3D tu..tapi mcm documentary je pasal haiwan dlm hutan..yela, mase tu pn ktorg sume kecik lagi, aku skolah rendah mase tu..dah cukup jakun dah bile dpt pakai spec mata 3D time tu..haha..aku tulis 'spec' mcm ni je la ye, sebab sebut pn camni..paham2 sndri je la..hehe..
hmm...spec yg aku gune dulu tu simple je..
mcm ni...




tapi semalam xde la pkai spec mcm ni..haha..
smlm aku pkai spect ala2 Robocop gitu.. (^_^)
hmm..ok la..cukup la smpai sini aku membebel utk hari ni..
see U in the next post..tata.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...