Thursday 26 April 2012

Passport


Assalamualaikum semua...

hmm..penat sgt hari ni..rsenye mcm sepanjang hari aku dlm kete..
pagi2 lagi da klua g buat passport..hujung mnggu next week; ayh, mak ngn adik nk g Labuan & Brunei..tapi kesian aku x dpt ikut sbb time tu bkn cuti lagi..huhu..vacation tu kire bday present utk adk la sbb diorg pegi mase bday adk..jeles I..huhu..so pagi tadi ayh g renew passport, ktorg yg lain ni baru nk buat passport..
lepas buat passport, btolak blk umah seremban pulak..
smpai je rumah, baru skjp bukak tudung dah kene pkai balik sbb nk htr kakak ipar g interview..
lme jgk la tnggu dier abes interview tu..
elok smpai je umah, dah kene bersiap2 nk htr ayh ngn mak g airport plak..diorg nk g kelantan sbb ayh ade hari sukan office kt sane..balik tu, g makan pulak..
smpai umah da pukul 10 lebih..penatnye..huhu..
esk malam dah nk btolak blk Shah Alam plak..
alang2 abang aku nk g Shah Alam, dier htr aku skali..
hmm..maka berakhirlah cuti mid-sem aku..
mcm x cukup je..huhu..
ok la, smpai cni je utk hari ni..
slmt mlm..tata..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...