Friday 4 May 2012

Motivasi


Assalamualaikum semua..bertemu kembali =)

baru balik dari talk ni..ala2 motivasi..bg aku, best sgt..
aku jarang suke dgr ape2 talk..ye la, sape yg suke kn??hehe..
tp ceramah td mmg best! sbb ala2 Islamic..
byk sgt cite tntg Allah, Rasul, Parents, Persaudaraan, IQ..
mmg sgt2 menyentuh hati + menginsafkan..insyaAllah..
budak rumah aku, lepas register trus balik..
aku pn ade jgk terdetik kt hati nk buat cmtu..
tapi aku x blk lps register, tu yg kne sound skema bile smpai umah tu..rsenye aku x pnah dgr lg org sound aku skema..unbelievable! aku yg sllu kate org skema ade la..tp bkn dpn tuan punye badan..hehe
tapi Alhamdulillah, Allah gerakkn hati aku utk pegi ceramah td..wlaupn mulenye aku rse mcm xnk pegi sbb mata rase ngntuk sgt..hmm..terase dekat dgn Allah bile dgr ceramah td..mcm semua org je menangis..huhu..
xkesah la klau kali ni aku digelar skema sbb aku rase org yg x pegi ceramah td mmg tersangat rugi..
xpela..mgkin dier bukan org yg dipilih Allah utk dgr ceramah tadi..harap ada lg yg lebih baek yg Allah sediakan utk diorg..insyaAllah...

4 comments:

aenmatderis said...

tahniah kerana menjadi tetamu Allah pada petang tadi,
nampaknya anda lagi skema dr roomate anda sem lepas.haha.

:)

~ ika popo ~ said...

weyh, kedudukan capik xmampu aku nk rampas..haha..
dah takdir ptg td dpt jd tetamu, Alhamdulillah.. =)

HERO said...

rugi sape yg x pg..

~ ika popo ~ said...

tu la..mmg rugi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...