Monday 30 July 2012

Dugaan Bulan Puasa :(


Assalamualaikum semua..hari ni dah Ramadhan yg ke-10..

Ramadhan kali ni aku tempuh dgn dugaan kesihatan..huhu..
Rasenye aku blm pnah lagi sakit dlm bulan puase..
Tapi tahun ni aku demam..huhu..
Aku keje part time setiap khmis smpai ahad..
Hari Khamis Ramadhan ke-6 tu kire hari 1st yg aku boleh puase lepas ABC (Allah bagi cuti) tapi yg menyedihkan dah la tu hari 1st aku puase, hari tu jgk aku demam, ditambah pulak dgn hari Khamis aku keje..huhu..xnk pulak dier demam mase aku xleh puase+aku xkje hari Isnin-Rabu tu..huhu..cobaan~~
Ape nk buat..redha je la..huhu..anggap je la ni ujian buat aku..
Dah la org ramai gile dtg nk beli baju raye, aku pulak batuk sakit tekak smpai lgsung suare aku xnk keluar..huhu..
Yang buat aku tambah geram, ade laki tu dah la tempang+pakai tongkat, ade hati ejek aku bisu siap buat gaye org bisu lagi!
Ee saba je la aku..nak aje aku buang tongkat dier jauh2..huhu..
Hmm..tapi yg best, baju banyak terjual..insyaAllah, dpt la komisyen lebih skit keje kali ni..=) Tapi klau awal2 aku taw sewa tapak bazar serendah RM1 sehari, sah la aku nk meniage kat bazar..untung kot!! tapi xtaw nk meniage dgn sape..hehe..
Nak ajak kawan aku yg sorg tu, dier tgh praktikum pulak..
Lagipun dah lmbt da..dah hari ke-9 puase baru taw pasal ni..
Xpela..nmpaknye tahun depan je la..insyaAllah...
Haaa...cakap pasal keje ni, kan ramai org dlm Mall tu..
Setiap hari tengok org lalu lalang, tengok gelagat org..
Ade sorg budak kecik tu, umur lebih kurg 2 tahun, muka dier cntik sgt..ala2 pelakon cite Marimar..cantik kn??!! untung la~~

Pelakon Marimar

Sorg lagi, budak perempuan lebih kurang drjah 6, muke iras2 Juliana Evans!

Juliana Evans

Hmm..untungla diorg...
Bagi aku, Juliana Evans ni artis paling cantik kt Malaysia..
Klau paling jelita+hot, aku rasa Rozita Che Wan..
Klau paling comel, Lisa Surihani & Wawa..
Setuju x??hehe..semua org berbeza2 pendapat..
Ok la, smpai situ je utk hari ni..tata =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...