Sunday 26 August 2012

Majlis Perkahwinan


Assalamualaikum semua..rasenye belum terlambat utk aku wish Selamat Hari Raye =) ..mntak maaf ye klau ade tersalah silap dengan sesape..maklumlah, kite ni cuma manusia biase..

Hmm..dah lame rsenye x update blog..tup tup update pasal perkahwinan..hehe..sape pulak yg nk kawen ni??
Actually cousin aku nk kawen this Merdeka..beberape bulan lepas adik dier kawen aku x dapat nk datang..so kali ni aku ade kesempatan, so aku msti datang! Penang, here I come!!..but...
I wonder...ape la hadiah yg aku nk bagi kt diorg ye??
hmm..nanti lah klau ade mase aku fikirkan..
Tapi...klau tanye aku ape hadiah yg aku nk untuk wedding aku, mestilah aku akan jawab....


1. Garment Steamer
Aku sangat suke bende ni..sangat memudahkan
kerja2 menggosok baju.. :)

2. Vacuum Cleaner
Ini memang sesuai untuk aku
si pemalas pegang penyapu

3. Microwave Oven
Yang ni memang penting untuk panaskan makanan..
rumah aku dah terlebih 1, nanti aku nk bawak pergi
umah sewa..rumah yg kt Seremban tu abang tinggal,
aritu dier dapat adiah microwave..kt rumah Melaka
pun dah ade microwave..tu yg terlebih satu..

4. Washing Machine
Aku xsuke basuh baju gune tangan sebab mase dduk
hostel dulu dah bosan basuh baju..penat..

5. Honeymoon Package
(^_^)V


Perghh...hadiah nk demand plak kn!! haha..
Poyo lebih..untunglaaa klau ade orang nak bagi...

3 comments:

Anonymous said...

aku bagi ko berus gigi

HERO said...

hehehe..poyo xpoyo pn..amin dulu...mne la taw..amin...hehe

~ ika popo ~ said...

hehe..amin....
#sape yg nk bg berus gg tu?bagus jugak! aku nk yg ade bateri.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...