Monday 24 September 2012

I Sayang U lebih la ;p


Assalamualaikum..x jawab dose..hehe..
Tak de ape yg best nak cite pun..cume nk bgtaw yg ni je..
Haritu aku demam..skrg dah sembuh tapi batuk tu still ade lagi..
Malas nk g amek ubat kt PK (Pusat Kesihatan), tapi nak ubat jugak sebab x sanggup batuk lama2..huhu..cuma yg masalahnye aku hanya nak ubat batuk ini SAHAJA, tidak yg lain..


Aku suke ubat ni jugak sebab bagi aku dier sedap + effective..
Kat PK memang bagi ubat batuk ni cuma aku je yg malas nak pegi..
HERO carik dari satu ke satu farmasi tetap x jumpe..mcm2 alasan..
X ade la..dah habis la..nk beli ubat lain aku xnk, nnt aku xmakan..
Simpan buat pekasam..penuh ubat satu laci tapi x makan pn..
Kesudahannya sakit x baek2..itu la aku kalau korg nak taw..
Dah la klau dapat batuk tu x cukup sekejap..mesti lama klau aku dapat penyakit yg satu ni..HERO xnak batuk aku melarat, lastly dier pegi jugak PK berlakon demam sebab nk dapatkan ubat ni untuk bagi aku..budak rumah aku cakap aku jahat..haha..
So to my HERO, tq so much..I sayang U lebih la!! haha..
Harap2 batuk aku kali ni cepat sembuh..amin...

1 comment:

HERO said...

awk mmg jahat...hahahaha..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...