Wednesday 19 September 2012

I ♥ this bag!!


Hye..welcome back..aku update blog lagi =)

Harap jangan muak nak bace ye..balik2 budak ni je update blog..hehe..bukan ape, dah banyak sangat bende yg nk dicerita..
Mase cuti sem haritu kan aku kerja kt kedai baju..
So selalu la tengok orang lalu lalang..dan mata aku pn mula la tertangkap pada satu objek! haha..apakah itu??
Of coz la beg kn, sebab tajuk pn pasal beg..
Tak sangka pulak budak tu singgah kedai aku..
Aku pn terus tanye kt butik mane dier beli beg cantik tu..Adidas?? Al-ikhsan?? dier kate xde la kak..ni beli kt Masjid India je..huhu..
Melepas la..bila nk pegi tu satu hal..lagipn kedai banyak kt sane, mustahil la boleh jumpe..silap2 dah habis stok dah pn..huhu..
Klau kt butik, bila2 pn boleh pegi + kt mane2 pn ade branch..
Tapi Allah tu maha kaya..ditemukan aku dengan beg ni kt dalam U aku je pn..tinggal satu je & of coz la aku beli! haha..
Alhamdulillah..x sangke dapat jugak aku beg ni =)


Biase je kn?? hehe..tapi xtaw la kenape aku suke sgt beg ni..


TQ for reading..tata =)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...