Thursday 21 July 2011

Hari ni...


Assalamualaikum semua..=)

entry ni aku nk cite ape yg aku nmpk hari ni..hehe
hari ni aku masih lg kje kt kedai keronsang..
aku tgk baaaanyak gelagat manusia..
tp yg plg aku exited nk cite, tentang romantik..=)
sape kate klau dah tua, xleh romantik??
td...ade sorg p.cik lbh kurg umur 40an dtg kdai keronsang aku..
dier tarik bini dier sruh plih keronsang..
bini dier mcm malu2 nk beli..
dier ckp ngn bini dier, xpela..awk beli la..pilih je..
pastu siap cuba2 pasangkn keronsang kt bini dier..
lmbut je dier lyn bini dier..mmg romantik abes r..haha..
aku ngn mmbr aku ni da xberkelip mate tgk drama dpn mate..haha..
tp mmg jrg aku tgk org tua yg buat adegan cmtu..
dgn si suami yg perutnya kian maju ke hadapan, si isteri yg kian mengembang saiznya, jarang kn golongan2 mcm ni romantik dpn khalayak ramai?
sbb tu la aku agk teruja tadi..haha..
kn best klau aku dah tua pn mcm tu..=)








selain tu..ape yg aku nmpk hr ni, hsnd & wife yg terlampau muda..
wife dier mmg nmpk muda, tp tgh sarat mengandung!!
hsbnd dier plak, muke mcm budak x abes skolah lg..fuh..
mcm x caye aku tgk..tp xpe..jodoh diorg awl kn..aku tumpg bahagia..=)


xde gmba yg sesuai..haha




selain tu..aku hepi sgt dpt tgk gelagat org terkejut hr ni..lawak..haha
nk taw sbb ape?sbb...kt kdai keronsang aku tu byk kepala patung ats meja..
kepala2 patung tu sume kne pkai tudung sbb nk display keronsang yg cntik2 tu..
aku pulak ddk ats kerusi, so kepala aku pn sama tinggi dgn semua kepala patung ats meja tu..
nk dijadikan cite, hr ni aku pkai tudung hitam yg sama mcm semua patung tu pkai..
xtaw plak klau skali pndang, aku pn nmpk mcm patung..haha..
bila org lalu, aku senyum la..sekali pak cik tu nmpk aku terus terkejut beruk..haha..
dier kate, "la..igtkn patung"...haha..
hmm..lps tu, aku pn ape lg..sedap la mengenakn org..=p
rmai jgk la abg2, kakak2, pakcik2, makcik2, adik2 yg tertipu kononnye aku ni patung..
best jgk tgk reaksi org terkejut beruk ni..haha..
sori ye semua..sori, sengaja!!=p


masamnye muke kau!!
klau mcm ni, aku lg cun..
hahaha..=p


ok, slmt mlm & Assalamualaikum semua manusia..
sape2 haiwan kt sini, tidak perlu jwb salam ok....hehe..tata..=)

6 comments:

AdilaKaman said...

standard orang Melayu ah, malu nak bermanja depan orang ramai. HAHAHA..

POPO said...

hahaa...mcm2 la awk ni bulat....

~ ika popo ~ said...

dila: taw xpe..hehe..
ponpon: popo gemok...

Insomniac. said...

haha.bab kacau orang tue aku suka. kalau aku diri senyap2.orang masuk kedai baru aku tegor.hahahaha.mmg best

aenmatderis said...

haha..
tiba-tiba lak patung kenyit mata kan..
ahahahah,...mmg trbaek ah kau.
sori.sengaja.

~ ika popo ~ said...

kcau org mmg best..klau kne kcau br xbest..hehe..

aku xkenyit mata..takut ade yg mati kejong plak dpan kdai keronsang aku tu nnt..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...