Sunday 2 October 2011

Ainun..Mata..Eye..



Assalamualaikum semua..=)
korg cane?sihat?aku tghri td br je amek ubat kt Pusat Kesihatan Uitm Shah Alam yg sgt maju tu..huhu..



saje nk promote: Pusat Kesihatan Uitm Shah Alam


ramai org kate mate aku cntik..
bkn aku nk perasan la..tp org yg kate..
aku igt lg..mase kecik dulu, aku x suke mate aku..
aku x suke dpt mate bulat..
aku rase mcm hodoh sgt..
bile da besa, br la aku rse bersyukur..
rupenye ramai yg suke mate bulat ni..
mana x nye, smpai pmpn2 korea,cina,jepun skrg ni dok sebok pkai lens yg diameter besar supaye effect mate bulat tu lebih kelihatan..haa...hebat x hebat la mate bulat ni ;p
tp...mata bulat yg Allah bg kt aku ni byk 'maintenance' nye..
mata aku sgt3 sensitive..
klau png kple, bhgian bawah kelopak mata cpt jd merah..
klau tlmpau sejuk dlm aircond pn blh jd mcm tu..
klau xckup tido pn blh jd mcm tu..
terlebih gosok2 mate pn blh jd mcm tu..
hmm..byk lg la...smpai ade org pnah tnye aku, "pakai eyeliner warne merah ke?"
so sng ke ssh nk jge mate aku ni?ssh kn....
xpe la..anggap je la ni 'maintenance' utk 'barang mahal' yg Allah dah bg pada aku..
sbb tu la td aku g pusat kesihatan..nk g amek ubat mate..
selain tu, tujuan asl adelah teman Mr.HERO amek ubat demam..
kesian dier..dah lame batuk x baek2..huhu..
xpela syg..get well soon ok..jgn lupe mkn ubat..
ok la..cukup la smpai cni..
tq 4 reading..
have fun..
tata..=)

5 comments:

POPO said...

waahhh...bulan mengambang.....

~ ika popo ~ said...

(O,o)

POPO said...

hehehehe..ape tu?

~ ika popo ~ said...

tu la bulan mengambang..haha

POPO said...

2 bijik bulan sdg mngmbang penuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...