Monday 3 October 2011

Maggi..


Assalamualaikum semua..

nk tnye ni..korg suke megi x?
xpyh tnye la..msti rmai yg suke pnye..
yela..sape la yg xsuke megi?pelik..
aku pn suke megi..tp tu dulu kot..
baru2 ni aku baru sedar yg tekak aku mcm da xleh terime megi..huhu..
mgkin dah muak agknye dr form1 ddk hstl dlu smpai la skrg,
keje makan megi je..

megi..megi..megi..nasib baek rmbut aku x jd mcm megi..haha..
mgkin rambut aku mcm mihun pama kot.. =)
hmm..setelah kelaparan 2 kali dlm blik, dan 2kali jgk mkn megi
x abes, I can conclude that I don't like megi anymore..

hari tu aku salahkn ruski tomyam xsedap pdhal dulu aku suke ruski tomyam..
mlm ni plak aku nk tukar selera..makan megi tomyam plak..
pn xleh abes jgk..huhu..

kesimpulannye, aku mmg dah muak dgn megi..
so, jgn la malas turun beli makanan ye cik ika?
klau ade sesape yg agk2 baek hati, sblm turun bli makanan tu
kol la aku dlu ye..

tnye dah mkn ke blm..blh la aku pesan..haha..
mengalahkan mak datin la pulak ;p
ok la, slmt mlm semua..
sweet dream..
tata.. =)


nmpk sedap cane skalipun,
aku ttp akan kate "x nak!"


3 comments:

POPO said...

haaa..tu la..td suh beli roti n milo awk xnak...hehe

fanna said...

aku pon tak suka dah...
sejak part 4/5 kot...
tapi makan je..
makan untuk kenyang je.
telan w/o taste

~ ika popo ~ said...

popo: ika da kenyang mkn tisu..haha

fana: aku mkn x abes pn..so mmg xknyg r..cume alas perut je..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...