Saturday 1 October 2011

Sabo je la...


Assalamualaikum semua..

saje nk cite..ptg td aku g buang mase+cuci mate kt DC tu dgn popo (HERO)..=)
aku berkenan kt 1 jam tgn tu..yg ala2 besi platinum tu..
tali dier bentuk cantuman bunga..
tp tgn aku ni kn kecik..so aku pn sruh la org kedai tu kecikkn..
aku siap da keluarkn duit utk byr lg tu..
mknenye mmg aku serious nk beli..
aku ckp ngn dier, tanggalkn semua tali yg hujung (yg bukan bntuk bunga), pastu just tinggalkn yg bntuk bunga shj..
so dier pn buat la..semua yg bukan bntuk bunga dah ditanggalkn..
tp bile da siap, masih lg besar..huhu..bkn besa sikit tp besa byk..
kalu nk buang yg bunge plak, serious jd cacat gile..
aku x expect plak jd mcm tu..huhu..
x kan la aku nk beli..confirm la aku xkan pkai nnt..
buat ape beli klau xleh pkai.membazir je kn..
so dgn muke bersalah, aku pn tnye la ngn akk tu, "kak, klau x jd beli blh x?"..huhu..
akk tu kate, "la..ni da potong dah"..
aku taw bende tu semua blh je cntum balik..xde masalah pn..
cume kesian r plak kt dier..
tp aku ckp ngn dier, drpd beli tp xpkai, x blh jgk kak..
bkn sy xnk beli, cuma klau beli pn sy xkan pakai..huhu..
so akk tu pn angguk..aku dgn penuh rase bersalah, trus tnggalkn kdai tu..huhu..
aku taw, x baek aku buat mcm tu..
tp nk buat cane..aku kn customer..customer always right!
lgpn aku ade hak utk beli atau tidak..kn..
aku x nk la membazir pulak nnt..
so saba je la kak ye..
aku pn pnah keje jage kdai jgk dlu..
mmg kne byk bersaba lyn customer ni..
tp nk buat cane..da keje kte..
mlm tu pulak, aku pulak yg kne byk bersaba..
sbb kne pegi perjumpaan EUC yg ntah pape tu..
diorg buat ktorg ni mcm budak2 plak..huhu..
yg kt atas stage tu lg la..gile microphone..
GL konon..group leader la sgt..
kata Fana; GL = gile leter..
hahaha..sakit perut aku gelak.. =D
sabo je la..
k la, slmt mlm semua..
tata =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...