Saturday 7 January 2012

Aku & Duniaku..



Berada disampingmu..
seperti aku berada di duniaku..
seperti tiada orang lain di situ..
hanya kau dan aku...


*amacam, jiwang x sajak aku??hahaha..
aku ni sbnanye xde la reti bermadah puisi..
cuma test power je kt atas tu.. ;p


petang tadi aku lepak2 kt DC dgn HERO..
dok bergurau x sudah2..
xsedar plak ade skali tu aku TERbising gile..
aku x sedar pn..sbb rse mcm dok dlm dunia sendri je..
tapi bila terpandang kiri kanan, ramai mata yg tengok ktorg..
haha..time tu baru la rase malu!! ;p..padan muka..
mntak maaf ye..sy x sengaje..hehe
dalam hati : ahh lantak la..yg penting ktorg hepi =D




hmm ok la, tu je yg aku nk cite..
nk tido dah ni..ngntk gile..
nk kate x cukup tido, rase dah terlebih dah..
malam tadi x tido lewat pn..
tghri pn tido lg..lame jugak..
mgkin sbb letih perah otak time exam calculus ptg tadi..
walaupn macam x berbaloi je..~~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...