Saturday 21 January 2012

Plan B..


Hello..Assalamualaikum semua.. =)

rse mcm dah lame x update blog..
dah blk umah ni, biase la mcm2 aktiviti nk buat..hehe..
ok la..teruskn dgn tajuk asal..
hmm..dalam hidup ni..kte msti sediakan banyak plan..
klau Plan A x berjaya, kte teruskn dgn Plan B..
wlaupn Plan A aku masih belum ade keputusannye sama ade berjaya atau x, tapi aku rse mcm nk teruskn hidup aku dgn Plan B je..sbb aku nmpk mcm plan tu lebih exciting..hehe..
ape plan nye??eh, x nak la bgtaw org..
bak kate Dato' CT, biarlah rahsia... =)
ape yg pnting skrg ni, aku kne fikir masak2 sblm buat kptsn..
sbb kptsn ni melibatkan hidup & mati aku..cehh, poyo!
klau nnt aku pilih utk teruskn hidup dgn Plan B, baru la aku akn bgtaw uol semua apekah plan tersebut..hehe..
ok la, tu je utk hari ni..
enjoy your life..tata.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...