Saturday 14 January 2012

Handbag =)


Hello guys..I just wanna tell u that I got a new handbag.. =)

sbnanye xde niat pn nk beli handbag..
tp mase nk g Watson dalam PAS tadi, kebetulan ade sale gila2 utk Chinese New Year kt dalam tu..
dan aku pun TERjatuh hati kat satu handbag Alain Delon tu..
warna dier boleh match dgn semua baju..simple je beg tu..
aku beli pn memandangkan tgh 70% discount..
klau nak beli dgn harga asal, RM 319.90, bankrup jgk aku..hehe..
xpela..aku x kisah sgt utk keluar duit lebih sikit utk beli barang yg berkualiti & boleh guna lama..
yg penting x membazir..
anyway, special thanks to my VISA card sbb 2kali mempermudahkan pembelian aku utk mlm ni..
u guys kena la cuba jgk..mmg mudah utk kte semua..
ok la..let's take a look.. =)






*Really love the butterfly and the dragonfly... =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...