Monday 2 January 2012

Saya amat bersyukur...

...jika awak adalah jodoh saya..
sebab kita sama2 x tahan pedas..huhu..
lgpn, jimat skit perbelanjaan dapur sbb cili selalu naek harga.. ;p


Saya amat bersyukur jika awak adalah jodoh saya..
sebab saya x perlu perkenalkn diri panjang lebar 
sebab awak dah tahu byk tentang saya.. =)
stiap hari cuma borak2 kosong sambil tergelak dengan lawak2 awak..bcuz you really do have a good sense of humour..(^_^)


*merepek ape aku malam2 ni??
ni semua gara2 mihun sup yg pedas tadi..
org mntak kurg pedas, makin pedas plak yg aku dpt..huhu..
cili bersepah2..dah la tgh sakit mulut ni..sape ade bonjela??


#dah2..pegi sambung study~~

4 comments:

Didiey Fadhilah. said...

May everything went well. Lagipun suka tengok korang :)

~ ika popo ~ said...

tq..insyaAllah.. =)

HERO said...

hehehe...thankss syg....<3

~ ika popo ~ said...

wc.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...