Tuesday 10 January 2012

Jahat ke aku?


Dulu mase skolah asrama, 1 bilik smpai 8 orang..

penah jgk dalam sebilik, 16 org..ramai kn?
2 tahun jgk aku dduk bilik yg ade 16 penghuni dlm 1 bilik..
tp aku x pernah rase sesak walaupn ade 16 org dalam tu..
sebab diorg semuanya penghuni bilik, bkn org lain..
jadi ape saje yg kita nk buat, x terbatas..
sebab bilik tu kepunyaan kita semua..
kita bebas sembahyang, tido & mcm2 lagi la..
tapi klau ade ramai org lain dalam bilik, msti korg pn rse terbatas utk personal life korg kn?
dalam erti kata lain, x selesa..hmm..jahat x?huhu..
kalau dah ngntk, nk tdo, xkn la kte nk tutup lampu wlaupn tu lampu bahagian kte..
nmpk sgt pulak nk menghalau tetamu..
klau nk smyg pulak, risau diorg semua kena cover2 suare tkt mengganggu kte nk smyg..
lgpn kte sndri x selesa nk smyg ble rse diperhatikan wlaupn mgkin xde sape pn yg perhatikn kte..
so kt cni aku nk mntk maaf byk2 klau ade sesape yg terase..
aku x berniat jahat pn..tp mmg aku terpakse luahkan..
mgkin ade jgk org yg nk kutuk sbb dier x merasa perkara yg sama berlaku pada diorg..
xpela..aku x kesah pn sbb semua tu kn lumrah manusia..
ok la, I have to go..
gud luck 4 ur exam..
tata~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...