Tuesday 14 June 2011

Aku Sangat Takut.......


Assalamualaikum semua..
hari ni aku nk share 1 bnde dgn korg semua..
it's about hari kiamat..
mntak maaf dulu kpd sape2 yg x berminat, xpyh la bce..
tp bg aku, beruntung bg org yg bace entry ni..
klau korg nk taw, aku ni sgt suke mengkaji tntang hari kiamat..
mungkin korg x percaye sbb aku nmpk mcm org biase2 je..
xnmpk mcm pmpn solehah/alim pn..
tp hakikatnya, dah mcm2 artikel yg aku bace, mcm2 video yg aku dah tgk..
semuanya tentang hari kiamat..
terpulang la pd korg sme ade nk pcayekn aku atau tidak..
aku cume nk share je dgn korg, ape yg aku rase perlu..
hmm..ni aku nk share 1 artikel yg dtulis pd tahun 2009 dulu..

kata seorang paderi kristian yg sgt berpengaruh & banyak mengkaji ilmu Al-Quran :
"Setahun dua ni adalah haji yg terakhir bagi umat Islam..selain tu, kamu sudah berkahwin??sekarang ini adalah keturunan Islam yg terakhir melangsungkan perkahwinan..jika kamu tidak berumah tangga dalam setahun dua ni, kamu akan menyesal seumur hidup..tidak ada lagi kesempatan utk berumah tangga apabila dajjal dilepaskan dari rantai yg mengikatnya sejak sekian lama..kerana umat Islam sendiri yg membuatkn rantai itu terputus.."

hmm...aku xtaw mcm mne nk gmbarkn perasaan takut aku skrg ni..
berdasarkn video2 yg aku dah tgk, mmg dajjal tu dah lama wujud..
cuma dirantai di sebuah pulau dan ditunggu oleh seekor binatang yg bernama 'Al-Jassasah'..

ok, cuma tu je yg aku blh share dgn korg..selebihnye korg tgk la sndri video 'The Arrival' & lepas tu korg akn tahu betapa dunia ni sgt2 menghampiri hari kiamat..
pesanan aku utk korg semua, bersabarlah dgn 'The Arrival' tu sbb terlalu banyak episodnye..

~WALLAHUALAM~


2 comments:

aenmatderis said...

ntah sempat ke tak nak kawen kan?

~ ika popo ~ said...

taw xpe..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...