Sunday 12 June 2011

Bestnye Masuk Hutan !! =)


Hello/Assalamualaikum semua..
aku tgh berpeluh2 ni..maklumlah, br lps jln bermeter2 kt dlm hutan..berpeluh gile..hehe..
sebelum klua umah, ktorg sarapan dlu nasi lemak..perlu ke bgtaw sarapan nasi lemak??eh msti la perlu, sbb aku yg masak nasi lemak pg td..haha..mntg2 da pndai masak nasi lemak, berlagak pulak..hehe..
hmm..continue..aku xsngke kt kwsn dekat2 umah aku ni ade hutan yg cntik mcm ni..dier buat mcm taman..cntik sgt..besar pulak tu..=)
name taman ni Botanical Garden..jom2 kte pegi ramai2...=)

<p/s : click picture to enlarge>

Ni dier pntu masuk..tu mak aku..
lengkap berpakaian sukan..hehe..

Masuk2 je korg akn nmpk air terjun ni dlu..ade ikan besar2..=)
Klau anda bukan monyet, sila jgn terase ok..hehe..
Punye la besar taman dlm hutan ni..smpai ade signboard
Siap ade Muzium Perhutanan lg tu..hehe
Tgk mak aku ok..jgn tgk aku..hehe
Aku bersame sang gagak dan balang air..letak batu smpai air penuh..
Penatnye tunggu balang gagak tu penuh air..duduk dulu la..hehe
Sewe basikal..ni basikal berenjin..saje je ayh sewe basikal ni..
mengajar ank jadi malas keluarkn tenaga..hehe
Ni lagi 1 air terjun dlm hutan ni..tp air keroh gile..hahaha..
mntg2 la nama kawasan ni Ayer Keroh..
Gamba candid ayh amek..huduh pn huduh la..ape aku kesah??=p
Siap ade jmbtn gantung lg tu...=)
Menikmati keindahan alam..ceh..poyo!! haha..
Ooppocot..goyang2 mak..hehe..
I'm a super woman..dikelilingi buaye..haha..
Aku berjaye bukak mulut kau buaye..hehe..
ni cite sang kancil dgn buaye..
Ayh pn nk tnjukkn kehebatannye jgk..hehe..ayh mne blh kalah..
Ni air terjun yg ke-3..bape byk air terjun daaa....
Selain basikal, klau korg malas sgt nk jln, blh la naek buggy..=)
Gmba terakhir sblm meninggalkn Botanical Garden..babai..nnt aku dtg lg..=)
sape2 nk dtg cni, roger2 la aku..
aku sudi jd pemandu pelancong..tu pn klau aku cuti la, xkje..hehe..


2 comments:

nabeelahebat said...

pergh pergh, mke ko sme ah cam dlu2. awet mude ke hape? haha

~ ika popo ~ said...

hahaha..
ye la kau..
aku tgk muke kau pn same je mcm dlu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...