Friday 3 June 2011

Hati2 di Mesin ATM !!


Hye..=)
Assalamualaikum semua..
Aku rase semua org mungkin tahu ATM ni short form of an Automated Teller Machine, also known as a Cash Point or Cash Machine.
so klau ckp pasal ATM je, msti semua org fikir pasal duit kn??aku pn mcm tu jgk..hehe..
bila cakap pasal duit, si mata duitan pun mulalah carik idea mcm mne nk merompak..
perompak skrg ni bijak, mmg betul2 mengikut peredaran zaman..
ok, hari ni aku nk gtaw korg knp korg kne hati2 bila berada di mesin ATM..
tp info yg aku dpt ni mix dgn bhse Indonesia la..ahh...pndai2 la korg..hehe..
jom kte terjah!!!


udah nonton videonya??oppsss...cakap Indon pulak..hehe..
hmm..tu je la yg dpt aku share ngn korg hr ni..
harap entri ni membantu..
semoga korg ceria selalu..
ok.."sampei ketemu"..hehe..
tata..=)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...