Wednesday 1 February 2012

Gemok!


Aku yg satu ketika dulu pernah kurus kering, sekarang getting bigger and bigger and bigger~~..ape saje yg aku makan, semuanye aku rasenye sgt sedap! dan aku sibuk memikirkan 'what's next??' hmm..fikir menu je dlm kepale otak aku ni..huhu..nmpknye aku skrg berada dlm situasi yg amat membimbangkan..nk berdiet, mmg aku x reti sbb aku xpnah diet seumur hidup memandangkn dlu aku pnah kurus kering..hmm..risaunye..nk bersenam mmg x la sbb skrg ni aku tgh kerja10am to 10pm..aku takut; blm kawen lagi dah gemok, dah kawen nnt jadi ape??huhu..takut aku nk fikir..so what should I do??any suggestion??opinion??

2 comments:

HERO said...

Xyah nk simpul2...jom pg mkn...hehe...

~ ika popo ~ said...

eleh..pdhal awk pn da gemok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...