Thursday 9 February 2012

Operasi lipas!!


Assalamualaikum & good morning everyone.. =) 

pagi2 ni baru la dapat update blog sebab balik keje malam tadi agak penat+ngantuk..
kt tmpt kje smlm ktorg buat operasi membanteras lipas..
of coz la kn..takkan nk buat operasi membiakkn lipas pulak...huhu..xde maknenye...
aku ni dah la mmg anti lipas..fobia abes disebabkan ade sejarah hitam dgn lipas..huhu..
nk taw ke ape sejarahnye??hmm..klau ade org komen nk taw nnt baru aku cite..klau x, biarlah rahsia..haha..
aku pelik knpe kt dlm shopping mall pn byk lipas..
shopping mall, bukannye kedai runcit..
semua kedai2 kecik kt dalam tu pn penuh dgn anak2 lipas..yucks!!
aku mmg terjerit2 la semalam..bukan niat nk gedik atau bajet girlish ; kononnye takut lipas..tapi hakikatnye mmg aku takut lipas akibat sejarah hitam itu! huhu..
almost setiap kedai beli ridsect khas utk lipas..smlm, bos aku tmbh plak dgn ubat gegat..sblm tabur ubat gegat sekeliling kedai, of coz la ktorg kne alih barang2 dulu kn..
time tu berlari-larian anak lipas keluar..
siap ade yg melintas atas kaki aku...damn!!
do u know how much I hate u, lipas???
x payah la nk melintas2 sangat atas kaki aku plak..huhu
nasib baek lps siap2 semua, dpt mkn Prosperity Burger.. =)




aku order 1 set tapi agak sedih sbb twister fries favourite aku xde..
dier gantikan dgn fries biase je..huhu..
tp yg bestnye sbb makan free..aku nk bayar tapi bos kate xpyh..
bos aku tu mmg sgt baek orgnye..dah byk kali aku mkn free..
tu yg makin gemok! haha..
tp rase mcm malu plak dgn bos sbb sllu sgt blnje aku..aku doakan supaye bos aku makin dimurahkan rezeki..amin......
ok la..tu je yg aku nk cite..
nnt ade mase aku tulis lg k..
tq 4 reading..tata.. =)

4 comments:

AdilaKaman said...

alaaaaaaa.. cerita ja la makcik. HAHAHA..

~ ika popo ~ said...

haha..nnt aku cite..

HERO said...

Mak cik?mak cik ika...ok jgk name tu...hehe

~ ika popo ~ said...

popo, ika blm ade ank buah lagi la..nnt da ade ank buah baru la rasmi jd makcik..awk pn jgn byk kecoh, pakcik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...