Wednesday 29 February 2012

My Biodata...

.
Hello everyone.. =)

cube bace balik tajuk kt atas ni..mcm kenal x ayat tu??
tu ayat yg paling famous dlm buku log comel2 mase zaman skolah2 dulu kan??
blh dikatekan semua org ade buku biodata..haha! sape yg skarang ni tgh tersenyum tu sah la geng2 buku biodata jugak zaman skolah dlu2.. =p
lawak plak bile mengenang zaman kecik2 ni..
yg sebetulnye aku rindukan semua tu..
dah lame sgt x tulis biodata..
xpe la..biar aku buang tebiat skit tulis biodata malam2 buta mcm ni..hehe..tapi ni versi matured punye biodata..


...My Biodata...

Name : Nur Atiqah binti Hussin *just call me ika =)

Age : 22 years OLD =(
D.O.B : July 24, 1990
P.O.B : Johor Darul Ta'zim
Early Education : Tadika Kemas Bandar Baru Sg. Buloh, Selangor
Primary School : Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Sg. Buloh, 
                          Selangor (SKBBSB)
                        : Sekolah Agama Rakyat Al-Ikhwan, Selangor (KAFA)
Secondary School : Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tuanku 
                               Jaafar, Seremban (SMKTTJ)
                            : Sekolah Menengah Kebangsaab Lukut, Port 
                              Dickson (SMKL) *asrama
                            : Sekolah Menengah Teknik Tuanku Jaafar, 
                              Seremban (SMTTJ) *asrama
Higher Education : UiTM Perlis (diploma), 
                             UiTM Shah Alam (currently doing my degree)
Fav. Food : ni yg paling aku excited nk tulis ni..hehe..mase kecik 
                  dulu suke sgt tulis Chicken Chop & Nasi Ayam..tapi dah 
                  besar ni, aku rase aku suke mkn semua makanan asalkan 
                  sedap+halal..hehe..makanan yg sedap tu semestinye 
                  ADA sayur!
Fav. Drink : xpyh tanye la ni..sah2 aku akan jwb sky juice..hehe..
                   tp aku mmg suke..hmm, x pn limau ais..very simple!
Fav. Fruits : Honeydew, Mango, Mangoesteen..and one more, 
                   Strawberry.. =)..lantaklah org kate masam pn..
                   bg aku, strawberry mmg sgt sedap tambah2 klau 
                   celup dgn coklat cair..owh, I'm melting!! 
                   tapi aku sgt x suke buah betik!
Fav. Color : pink, white, red or maroon, yellow..
                   tapi aku sgt x suke warne biru except baby blue..
Ambition : mase kecik2 dulu nak jadi pramugari/doktor..
                cita2 mase kecik ni mmg semua org lebih kurg serupa ;p
                dah besar, aku nk jadi interior designer..up until now, 
                aku masih lg nk jadi interior designer walaupn 
                dah lari bidang..x pe la..aku jadi interior designer utk
                rumah sndri je la nnt...
Interest : Drawing, Singing, Calculating, Travelling, Window 
              Shopping, Dancing (for kelab tarian or just in my room; 
              in my personal mood)..
              One more thing, suke makeup dlm bilik, bgamba puas2, 
              lepas tu remove semula..haha!
Dream : nk jadi isteri yg bahagia di dunia & akhirat, insyaAllah...


Ucapan : Kawen nnt jgn lupe jemput aku taw!
              *ni la contoh ucapan famous aku..haha..


.....Me, Myself & I.....

2 comments:

si leija said...

tringt zaman dulu2~ haha

~ ika popo ~ said...

haha..taw xpe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...