Sunday 5 February 2012

Mak Andam??


Assalamualaikum semua..hari ni ; 5 February, semua org Islam sambut Maulidurrasul..tapi kami sekeluarga byk sgt sambutan..Maulidurrasul, birthday ayah, & yg paling penting; kaklong aku nikah..so aku dah ade abg ipar skrg..hehe..tapi ni majlis nikah je..majlis sanding nnt 1 April..majlis tu serentak dgn abg ngah aku skali..kire 1 majlis utk perkahwinan 2 org la..sbnanye ayh sruh aku join skali..tp nsb baek aku x join the club..klau x, skali 3 pasangan yg kawen..haha..hmm..blm jodoh agknye..xpe la..nnt ade la tu..ok2, continue dgn cerita nikah..aku mcm x caye aku jadi mak andamnye..opps, CIK andam ye..aku x kawen lagi..hehe..akk aku nikah kat masjid..utk nmpk x terlalu over, kaklong x nk sruh mak andam makeupkn..so kaklong sruh aku yg makeup..haa??aku ke??hmm..mcm x caye je..aku sndri pn klua x pkai makeup sbb susah nk solat, inikan pulak nk makeupkn org..orang kawen plak tu..huhu..sbnanye aku ni mmg b'minat sgt2 dgn dunia makeup..cume x pernah pegi kursus je..just rajin beli barang2 makeup, then blaja dari Utube, solek muke sendri dalam bilik, berangan sorg2, pastu remove semula..hehe..tu la hobi aku..x sangke plak hari ni aku ditugaskn utk makeupkn akk aku sndri..dari inai mlm tadi, makeup, pakai baju, veil, hiasan kepala, semua aku yg buat..fuhh..mmg unbelievable..x percaye dgn diri sndri..nk buat semua tadi aku bace bismillah dulu..yela, mne la aku pernah buat bnde ni semua..huhu..pape pn, aku x kn makeup muka sndri time aku nikah nnt..tgh2 nervous tu, jgn harap la nk pegang berus2 semua tu..sah la comot kn?..haha..hmm..dah pnjg sgt aku cite ni..so let the photos continue the story ok.. =)

(click photo to enlarge)
Alhamdulillah..selamat diijabkabulkan~~
Pelamin ni mmg pihak masjid sediakan..
sbnanye ktorg pn terkejut tgk siap ade pelamin skali
cik andam x bertauliah bersama adiknya
Abg aku yg baju biru tu..nnt 1 April jemput la dtg
 majlis kawen 2 pasangan serentak ni..
Sweet couple; my mom & dad..Happy Bday ayh..
Alhamdulillah kek x terbazir..licin dimakan tetamu..
cake sedap sure la habis..Chocolate Banana; Secret Recipe..
org tua pn suke sbb dlm dier ade byk pisang2 fresh..
xde la muak mcm mkn kek2 lain yg penuh krim&kek semata2..
ni lbh kurg mcm makan banana split jgk la..teringat kt HERO

sbb dier sgt suke kek ni~~


ok guys..
thankU for reading..
hv a nice day..
tata~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...