Sunday 18 March 2012

Aku dah gemok!!


Good morning every1..lmbt aku bgn pagi ni..

ye la..tdo pn dah pukul 3 lebih..huhu..smpai umah pkl 3 pagi semalam..letihnye badan..
aku xdpt bayang betapa penatnya HERO..jadi driver pergi & balik tnpe ade tukar shift dgn driver lain..
aku yg setakat duduk je pn dah penat gile..yela, dah lame x jalan jauh sbb dah lame ktorg tngglkn UiTM Perlis tu..hehe..tapi seronok jgk sbb ktorg jalan2 g Museum Padi & jalan2 di Penang..
(gambar; nnt aku upload..semua dlm camera kt umah..huhu)
cousin aku yg kecik tu teringin nk naek feri & jambatan P.Pinang..so smlm, terlunaslah permintaan dier utk naek kedua2nye skali..hehe..
x singgah Langkawi pn..xpe la..lagipn aku rase baru lagi pegi Langkawi tu..
aku baru balik dari Perlis ni sbb abg aku nikah dgn org Perlis hari Jumaat hari tu..
Alhamdulillah, semua berjalan lancar..skrg aku dah ade sorg kakak ipar+sorg abg ipar..hehe..tinggal lagi nk tnggu sorg adik ipar dgn sorg suami je..hahaha..berangan!
ok, berbalik pada tajuk di atas..cuba bace skali lg..huhu
x sangke berat aku skrg dah mencapai 1 tahap yg mengejutkan, yg aku x pernah capai..huhu..so scary..
tp padan la dgn pemakanan aku pn..aku xreti nk kawal makan+mmg x pernah kawal makan..aku suke makan..huhu..nk bersukan mmg xde mase la plak..
xde rase nk puase jgk sbb puase ganti aku dah cukup pn..huhu..
so aku xtaw la ape solutionnye skrg..spnjg dlm kete, ktorg makan x berenti sbb xnk bg ngntk..huhu..
dulu semua org kate aku kurus la..mcm x cukup makan la..skrg ni semua org kate aku makin berisi, makin gemok..
tapi ade sorg makcik aku je yg pelik..dier kate aku makin kurus..terkejut beruk aku sbb semua org kate aku makin gemok+berat aku pn mmg dah naek..
agaknye mcm mne la istilah badan sempurna bg makcik aku tu ye??huhu..i wonder......
ok la, cukup la smpai sini..
korg pn mesti dah boring bace entry ni..haha!
ok, happy selalu =)
wassalam..

2 comments:

HERO said...

hehehe....gemookk...

~ ika popo ~ said...

Popo pn gemok jgk.. :-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...