Thursday 1 March 2012

Maka berakhirlah...

...sesi pekerjaanku sebagai staff kedai baju..
hmm..agak sedih utk berenti keje..sbb sebulan je keje..
tp ape nk buat, klas dah nak start 5 March ni..huhu
bos aku, sgt baek+sporting orgnye..boleh dikatakan humble..
ble customer tnye aku ni sape, dier jawab aku kawan dier..
padahal aku ni cume staff dier je kot..dier BOS aku!
ade jgk org lain tanye, ni pekerja baru kau ke Leha?
dier pnah jwb, "x la, ni kawan aku..."
see, betapa bagusnye bos aku..
lgsg x kedekut..selalu belikan aku makanan..
gaji pn byk..basic je RM750..siap ade komisyen lagi..hehe
selama yg aku keje, kawan2 aku sume best2..
xtaw la..bg aku, aku senang nk ngam dgn mmber keje..
dgn budak kdai sebelah, kdai depan2, kdai tepi2..hmm..sbb tu la rase sedih nk berenti..huhu..
dlu mse gap diploma ke degree 4 bulan tu aku kje gak..
pn sgt best! sgt rapat dgn bdk2 kdai sebelah2..
tmbh2 time tu bulan puase..paling best pegi bazar & bersila berbuka ramai2..hehe..really miss that moment..nnt klau aku ade mase, aku upload gmba2 dgn semua mmbr2 kje aku..
mse lepas SPM dulu pn aku kje..hmpir 2 bulan jgk la..
wlaupn kt situ cuma ktorg berdua je kje, aku sgt rapat dgn kakak yg sorg tu..siap tido umah dier lagi..hmm..rndunye...
bg aku, kawan2 keje tu kawan yg terbaek aku pernah ade selain budak2 dorm mase skolah asrama dulu..dgn budak dorm pn best jgk..byk kenangan..
dgn kawan2 kje, aku x malu nk tunjuk perangai bodoh2 gedik aku tu..tergelak2 la, terlompat2 la..hehe..
tp kt U, semua perangai tu agak susah utk aku tunjukkn depan org..xtaw la knp..takut dgn perception org agknye..huhu..
klau ade yg rapat, cuma 5 ke 6 org je..mgkin sbb aku terlalu bergantung dgn HERO kot sepanjang aku kat U..
hmm..antara kawan yg rapat tu; kawan ke kelas, budak bilik sebelah + ex-roommate aku mase kt Perlis dulu..
selalu jalan2 naek moto..pastu kemas bilik same2..tgk movie..pergi pasar malam naek moto..maen masak2 dlm bilik..haha..makan same2..aku tersangat rindu utk duduk bersila atas lantai, makan dgn roommate x kisah la siape pn roommate aku tu..dgn budak bilik sebelah plak, maen makeup2..amek gamba, remove balik makeup..haha..
pastu tgh2 malam org sume da tdo, ktorg mandi berkemban dekat paip air.. ;p..mase tu kt toilet tgh x de air..tu yg mandi kat paip tepi kolej je tu..hehe
tapi mase asrama dulu pn selalu mandi berkemban dgn kawan2..hmm..sgt2 rindu zaman2 tu..
ok la, tu je yg aku nk cite..
tq taw sbb sudi bace entry yg pnjg ni..
see u on the next post..
gud nite..
tata.. =)

Ni la bos aku..kak Leha..cute kn??muda lagi! =)

1 comment:

HERO said...

terbaekk laaa...hhehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...