Monday 12 March 2012

Checking the Originality of Jeans

.
Jeng3..tajuk mcm serious je..haha..bg sesape yg klik entry ni just untuk nk taw rahsia jeans yg original, sila baca perenggan pertama sahaja ok..semalam aku & HERO pergi One Utama (OU), Alhamdulillah, dpt jgk beli jeans sbb biasenye barang yg aku plan nk beli, time carik tu mmg x jmpe..tapi barang yg kte x plan nk beli plak yg selalunye dapat..btol x??ke aku sorg je cmtu?hehe..ok la, tanpe melengahkan mase lagi, aku trus bgtaw mcm mne nk taw jeans tu ori ke x..jeans yg ori msti ade printed jenamanye di setiap button yg ade kt seluar tu x kire la botton kecik atau besar, tersembunyi ataupun tak, termasuk di zip skali..klau kt zip tu ade tulis yg mengarut, contohnye KB atau KK, yg tu memang sah la x ori..ada paham??hmm..aku pnah ditipu..kononnye jeans tu ori tp bila dah taw rahsia, check2 rupenye x ori pn! kecewa..huhu..so elakkn beli jeans di tempat yg dalamnye bercampur mcm2 jenama & jenis barang..klau rse nk beli jenama yg tu, elok la trus masuk butiknye sndri..yg tu mmg ori..aku blaja dari member yg kje kdai jeans depan kdai yg aku pnah keje dulu..aku bkn la jenis suke beli semua barang branded tapi jeans mmg ptt beli branded sbb kte nk gune utk jangke mase yg lama..so biarlah berkualiti+tahan lama.. mne ade org beli jeans tiap2 bulan kn?igt  beli tracksuit ke??hehe


iklan jap : baru tmbah gamba kt entry lepas ;p (klik sini)


ok, skrg da masuk perenggan kedua..sesape yg berminat saje boleh continue reading..yg x berminat tu, bye2..hehe..aku sgt seronok dpt pegi OU smlm sbb dah lame sgt x pegi..last pegi dulu mase aku tnggl dekat2 sane..itu pun mase aku skolah rendah..penah jgk g ngn mmber2 skolah sebab ade sorg mmbr aku ni anak org kaye..smbut bday party dlm tu..parents dier tempah ruang mainan kanak2 yg ade kolam penuh bola2 angin! bestnye!! aku rase korg semua pn pnah maen dlm kolam bola tu mase kcik2 dlu..hehe..hmm dlm tu jgk ade la gelongsor & macam2 lg..parents dier siap jmput clown utk ceriakn kanak2 riang mcm ktorg ni..clown tu siap lukiskn gmba kt tgn ktorg..sgt la enjoy mase tu..tp lepas bertahun2 x pegi, finally aku pegi lagi tp kali ni dgn HERO =) Here, I attach together some photos to share with u..enjoy it!!


Muke excited odw ke OU =D

<click photo to enlarge>
Kat Candylicious..penuh dgn sweets & chocolates..bestnye!!

Tengok la tu!! Lollipop gergasi!!

Dah puas berposing baru perasan notice "no camera" ;p 
Abaikan body figure aku yg kian chubby itu! haha..
dulu aku dikelaskan sebagai golongan kurus..tp hari tu
mmbr aku ckp dier ade jmpe pmpn muke sebijik mcm aku..
tp pmpn tu kurus..aku plak ala2 chubby katenye..huhu

The best popcorn ever!! beli kt Candylicious..

HERO pakai belang2 gitu..same mcm popcorn..hehe

see the almond??sgt sedap ok! byk flavour..
test dlu yg mne sdap sblm beli..

Akibat Barbie tu sgt glamour berlampu, aku plak yang
nampak malap..huhu..hmm..pegi mne2 aku msti
nk singgah ToysRus klau ade..aku sgt suke tgk mainan..
Barbie aku yg berlambak dlm almari tu pn masih
tersimpan elok utk anak2 aku maen nnt..
silap2 mak dier maen skali! haha

that's all..tq 4 reading =)

3 comments:

HERO said...

terrbaekkk...hehehe

Anonymous said...

dah mcm hanjing aku tengok mengonggong tulang...ekekekeke...
sori...bergurau ajek....by the way nice tips shared...

~ ika popo ~ said...

u'r welcome.. =)
boring jgk kn klau letak gmba biase2 je..so letak la gmba luar biase skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...