Friday 9 March 2012

All about entering this new semester...

.
Assalamualaikum semua..

hari ni class cancel..sbb tu la tbe2 rse nk update blog..
skrg aku stay kt umah sewa..agak mahal tp selesa..
lagipun sgt dekat dgn faculty, boleh jalan kaki..x perlu naek bas atau ape2 transport yg semestinya menempuh traffic jammed tiap2 hari..huhu..x sanggup!
kt umah aku yg skrg ni, housemate pn sgt best wlaupn pada awalnya aku x kenal sesape pn dlm umah ni..
hujung sem lepas, semua org sebok carik uma sewa tapi aku xnk..
aku berharap kt kolej..siap yakin lg blh dpt kolej..haha!
tapi bile esoknye aku nk btolak blk U, tp masih blm ade tmpt tinggal, aku dah mule fikir, kt mne aku nk merempat??ade ke org nk bg tumpang??nk tnggu jwpn kolej lmbt lg, tp tmpat merempat xde..umah sewa kawan2 semua dah full..so malam tu jgk, dlm pkl 1 pagi aku carik kt MUDAH..1 rumah je yg ade mase tu, then aku htr mesej..dier x reply..esk paginye time subuh cmtu br dier reply..so, aku stay la umah ni smpai skrg..hehe


HERO dikerah angkat barang..
sengaja buat muke kesian..
dah la time ni rmbut tgh pnjg..
dah mcm warga asing yg merempat..haha




ok, tutup cite umah sewa..skrg aku nk cite tntg kuliah plak..
aku sgt benci bila sem ni aku dpt lg lectrr yg aku mmg x suke sem lepas..lectrr psycho! huhu..kuat betul jodoh dier dgn klas ktorg..aku igt penderitaan aku tamat smpai sem lps je..tgk2, sem ni aku kene tempuh benda yg sama! aku sgt x suke bile dlm klas tu, stiap kali msti dier nk selitkan dgn event2 yg aku x suke..yg ntah pape + ala2 menyusahkan + annoying..tolonglah, aku benci! mmg benci! tapi nak x nak aku kena teruskan jgk smpai hujung sem ni..ee..geramnye! dalam byk2 klas, knp klas aku yg dpt dier??? huhu..tensyen..
ok la..cukup la smpai sini..
zai jian =)
~mentang2 sem ni blaja bahasa Mandarin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...