Saturday 24 March 2012

Happy Bday HERO =)

.
Assalamualaikum semua..
hari ni birthday HERO..saje nk bgtaw..hehe..tp hadiah tahun ni biase2 je sbb aku dah xde idea nk bg hadiah ape..
awal2 lg aku dah balut hadiah tu..tp bile keluar dgn HERO hari tu nmpk plak wrapper yg lebih cntik..
dah la aku beli dpn mata dier, hadiah yg aku bagi tu pn balut guna wrapper tu! haha..kantoi abes..
so aku biarkan dua balutan..yg dalam tu balutan pertama, yg luar tu balutan kedua guna wrapper yg aku beli dpn mata dier..hehe..
hadiah tu kire barang yg boleh guna selalu jgk la..
klau korg rase nk teka ape yg aku bg, silakan.. =)


(click photo to enlarge)
Mula2 balut guna wrapper ni..hehe
lepas tu jatuh hati plak dgn wrapper yg nmpk sdap ni ;p
Taraaa......lihatlah hasil seniku.. =)


..ok..tq 4 reading..tata..

2 comments:

HERO said...

hehehe...terima kasih ika....hehehe

~ ika popo ~ said...

same2.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...