Friday 23 December 2011

BBQ !! =)



Hai korg semua..=)..ohh lupe, Assalamualaikum..hehe..first of all, aku nk mntk maaf sbb x semua gmba ade kt cni..actually aku amek gamba korg semua, xde satu pn yg terkecuali termasuklah gmba TPM bersame duriannye..hehe..tp apekn daye, phone memory dah full..so gmba yg tinggal ni setakat yg phone memory muat je..huhu..yg lain tu xmasuk pn rupenye..penat je aku snap gmba..hmm..salah sendiri jgk sbb tak set photo taken automatically to storage card..tp xpe la..just enjoy dgn gmba yg ade ni k.. =)

(click photo to enlarge)
mihun ni mmg sedap!! thanks Chef Fifa.. =)

dlm kete Syafika, odw ke Tasik Seksyen 7

crew bakar2..geng ayam..hehe..

ttup mulut la opay..takut masuk lalat..haha

rajin btol tu..kipas sampai dua tangan.. ;p

wan saleha : muahhh... ;p

jgn x taw, class kita ade pahlawan!! haha..

panas la..gune la penyepit..xpe, pejal kuat ;p

say cheese~~

rajin btol pahlawan ni ;p

syafika.. =)

haa...kipas..jgn x kipas..

sempat jugak yg celah tiang tu enter frame..haha

rieya: "jemput makan semua..."

cheezels!! megat, ko jgn kentut plak...

mira, anda kini berada di blog saya..haha.. (kita b'2 je yg paham)

amboi pahlawan..dalam hati ade taman..~~

crew bakar2..geng kentang..hehe

sedapnye..rse mcm nk lg je..

~ayam~

sarah =)

apakah ini?? jeng..jeng..jeng.. ;p

itu diaa..chef dah sampai bersame PA nye..

ini la dia chef kita..peace..=)

perghh...romantik gile Opay ngn Aman..

peace.. =)

gay???

barisan makanan..hehe..

merenung mase depan..*kononnye la ;p* lakonan berjaya!


overall, seronok sgt BBQ hari tu..selame ni, aku sllu fikir nk berenti blaja sbb rse mcm dah malas je..huhu..tp bile tgk bdk2 klas, perasaan nk berenti tu makin lame makin hilang..sbb aku rase mcm dah sayang je kt classmate aku..aku mgkin berenti kalau fail sbjk design..aku sgt x mnt sbjk tu tmbah2 skrg guna EuroCode..klau kne repeat, perghh x snggup aku..huhu..doakan yg terbaek utk aku k..aku doakn utk korg jgk..insyaAllah..korg semua mmg the best..sporting gile & yg paling penting, sekepale..=)..ok guys, till then..thank U for reading...tata..=)


3 comments:

aenmatderis said...

aku pon bila fikir2 balik macam teruskan pon oke je..
cuma aku bimbang math aku.

oh no!please don't fail.
please..............

~ ika popo ~ said...

aku bimbang semua..haha..tp klau design fail, mmg aku angkt kaki la beb!

aenmatderis said...

takpa.
kita pulun final.
serius.serius.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...