Thursday 29 December 2011

Wedding Anniversary =)


~sila teruskan bacaan anda hingga tamat..hehe ~

Assalamualaikum..hello everyone..how was ur day??harap2 korg semua ceria sntiasa..=)..aku tersangat hepi sbb baru balik dr Port Dickson meraikan hari Christmas..oppss silap..hehe..meraikan wedding anniversary my mom & dad la..mmg diorg kawen sme tarikh dgn X'mas..Alhamdulillah, hubungan diorg sudahpn sampai ke 26 tahun..harap terus berkekalan..amin...tahun lepas, smbut kt umah..buat knduri doa selamat siap pasang kemah..siap ade box ala2 nk isi telur rebus lg tu utk bg kt stiap tetamu..rse mcm kawen semula je..hehe..tahun ni, sambutan buat kt PD..yg seronok sgt tu, banglo yg ktorg pegi hari tu, mmg ktorg kerap pegi holiday mse kecik2 skolah rndah dlu..mse tu ktorg masih tinggal kt Selangor lagi..naek je cuti, msti cerita ngn kawan2 pegi holiday kt PD..punye la berlagak..haha..mse kecik biase la kn~~ pastu lame sgt xpegi..tbe2 hari tu dapat pegi lagi..3 hari ktorg kt sne.. seronoknye..=D..itu banglo office ayh..staff cuma kne book je tarikh nk check in banglo..suasana mmg best..bukak je pntu, terus nmpk pntai..mmg seronok!! =)..hmm..klau xnk banglo, apartment pn ade..bkn kt PD je..tp ade jgk kt tempat2 lain dalam Malaysia...
hmm...ok2, teruskn dengan gambar pertama.. gambar pasangan yg diraikan..=)..tapi sorry ye..gmba yg ni je yg bkn gmba dari PD..sbb mak aku bz sgt kt dapur, so gmba mak kurg dlm camera..haha..

(click photo to enlarge)
Sarawak
Sabah
Sabah..time ni mak xtaw pn nk pegi ke kaki Gunung Kinabalu..
tu yg pkai bju mcm tu..haha..
bestnye tgk gmba diorg kt sana..aku blm smpai Sabah lg..
ehh, mne mak aku ni??oo..ade kt blakang sane la..hehe..


ok2..teruskn dgn gmba2 yg lain..
jgn tergelak taw bile tgk gmba2 aku nnt..
mgkin nmpk pelik sbb 1st time klua pkai skirt labuh..
sje gedik..haha..
(click photo to enlarge)
present for my parents.. =)
ptg ni just jln2 tepi pntai je..maen air..
yela, baru smpai xkn nk trus mndi..
sorry gedik skit..haha..
with my dad.. =)
3 dara.. =)
abaikan kain aku yg terselak tu..hehe
mule2 je pkai high heels..dah smpai pntai,
slipper jgk the best! 



yg ni plak gmba2 yg belum ready..haha..lawak..


(click photo to enlarge)

dah mcm menari mak yong..haha


bersama photographer sampingan..=)
ni adk aku..kesian dier kne capture byk gmba aku yg suke berposing ni..haha..
saba je la dik...kakak kau ni mmg gedik sikit! aww.. ;p




with my HERO, photographer tetap aku.. ;p
HERO datang skjap je..lepas BBQ mlm tu, dier blk..

(click photo to enlarge)


Ayh bersama bakal2 menantu..insyaAllah~~

(click photo to enlarge)


BBQ.. =)
aym, sosej, sate, udang, ikan..yummy ;p
ikan bakar sedap..kuah sambal dier best..
chef wan yg buat msti sedap kn.. =)
abg aku engineer, tp pndai masak mcm chef plak..
hazwan = chef wan??

(click photo to enlarge)
HERO.. =)
mak cik & pak cik
my cousins..yg berdiri tu insyaAllah nk
smbg study oversea xlme lg..yg duduk tu,
engineer, insyaAllah~~
saje promote..klau berkenan, blh berkenalan..
hehe..xde la..gurau je..


keesokan harinya.....
waktu yg ditunggu2 !!! =D
ni gmba awl2 pagi sblm mndi laut..

(click photo to enlarge)
ayh memancing..dpt ikan ke??? ;p
kami 4 beradik..aku yg baju hitam tu..ktorg cuba imbang badan
dgn 1 kaki..lawan sape paling lama..hehe..
bkn senang taw..sbb pasir tu basah,
 jd lembik bila ombak dtg..kaki makin lame makin terbenam..
tu diorg tgh judge aku blh berdiri berapa lama..hehe
pemenangnye abg aku=8s, tmpt kedua aku=7s, pastu adik=5s,
yg tercorot kakak aku=4 seconds..hahaha..
tgk la, dah besar2 pn main mainan bodoh lg..
tp nnt kakak ngn abg kawen, xblh dah mcm ni..huhu..
mgkin susah nk dpt berkumpul ramai2..
*aku rse mcm gmba ni paling cntik la..mcm blh hantar
masuk pertandingan..setuju x??*


lepas bfast, ape lg??..mndi la!! yaho0o....=D
mmg best sgt sbb dah lme x mndi laut..
yg paling best, aku puas apungkan badan atas air..
smbil tu bukak mata, tgk awan, burung, pokok..
rase mcm berbaring ats tilam air..
klau nk rse nikmatnye, korg try la.. =)


(click photo to enlarge)
tu mak cik, pak cik, cousin, bakal abg ipar, kakak.. =)
ni 1st time aku berkayak..bajet 1st time berkayak, nk berkayak
 dgn HERO..tp HERO xde kt cni..huhu..
tp xpe, nnt kte naek banana boat ye HERO..
ika xpnah naik lg..nk rasmikn dgn awk ^-^
*berkayak mmg sgt2 best, tp lenguh tgn..huhu*
mak x mndi..cuma tgk ank2 mndi.. =)
ni view dari banglo..seronoknye klau rumah aku tepi pantai
mcm ni..2 kerusi plastik merah tu tmpat mak ngn ayh duduk
perhatikan ktorg mndi.. =)


lepas penat mndi..perut lapa gile..
makan la, ape tnggu lg..hehe..
sorry HERO, sbnanye saje nk berlagak sbb awk x dpt mkn nasi aym ni.. ;p
(click photo to enlarge)
ni nasi ayam mak aku..
nmpk je simple tp sedap taw.. yummy!! ;p
muke kepenatan lps puas mndi laut..
selesai makan, semua tido..haha


ok guys..tq 4 reading..
hope u enjoy with the photos..
have fun..tata.. =)

1 comment:

HERO said...

yg laen sy suke...tp bab nasi aym ni yg jeles ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...