Monday 5 December 2011

Susah jgk kn, klau mcm ni?


Assalamualaikum semua..

harap korg semua sihat & happy selalu..
hmm..hari ni aku just nk tulis sikit luahan hati aku..
tp sblm tu, klau blh aku nk korg imagine yg korg skrg berada ditempat aku..
senang cite, imagine korg jadi diri aku..
hmm..citenye mcm ni..
hari isnin depan Selangor cuti..so aku plan nk blk umah la hjg mggu ni..
nk dijadikan cite, hari ahad nnt, anak jiran lama mase aku tnggl kt taman perumahan yg xberape jauh dari Shah Alam dulu nk kawen hari ahad ni..
dah alang2 nk pegi kenduri yg xjauh dari sini tu nnt, aku suruh la ayh htr aku skali blk U skali..
xpyh la aku susah payah naek bas..
ayh setuju je..ayh kate, ok sgt la tu (mase borak dlm fon td)..
beberape saat lps ayh letak fon, mak plak kol..
exited ni bile taw aku nk blk..bkn excited ape, excited sruh aku bwk HERO balik skali..
bg aku, mak ngn ayh aku ni mmg suke sgt dgn HERO..
selalu sgt ajk dtg umah..mase akak aku btunang hari tu pn, blh je klau aku blk sendiri naek bas..sblm ni selalu je aku naek bas sorg2..jimat pn jimat..RM14.90 je..
tp ayh, ajak jgk HERO ikut skali g mjlis tu..
siap nk sponsor lagi duit sewa kete, tol, minyak..
total = ±RM100 utk perjalanan pegi blk..huhu..
tp mmg HERO nk pegi mjlis tu pn..
hmm..aku nmpk yg mak ngn ayh mmg sukekn HERO..
ayh msti nk ajak HERO maen bdmntn lagi ptg2..silap2 ajak maen tennis sbb HERO blm pnah ikut ayh maen tennis lagi..
mak pulak, msti la nk bsembang ngn HERO smbil2 dier memasak kt dapur tu..
xpn bile ptg, ajak jogging kt Botanical Garden..
hmm..seronoknye..aku pn suke jgk maen bdmntn & cycling ngn HERO klau dier dtg uma aku.. =)
tapi....masalahnye kali ni HERO x dpt pegi rumah aku..
demi nk menjage hati umminye yg xberapa suka anaknye bermalam kt umah aku yg xde ape2 ikatan rasmi dgn anaknye tu, maka aku pn terpakse la berbohong dgn mak aku..huhu..
aku ckp dgn mak, popo ade byk kls gnti hjg mggu ni..
padahal kls gnti dier hari isnin je..
aku blk cni pn hari ahad tghri lps knduri kawen..
ikutkn popo, dier pn mmg nk dtg umah aku lagi..
tp xpe la..dier pn kena jge hati ummi dier..aku fhm..
tp aku, terpakse buat mak terkilan skit bile aku ckp kt mak yg popo xdpt ikut skali sbb byk kls gnti hjg mggu ni..huhu..
susah jgk kn, klau mcm ni?
hmm..ok la, tu je la yg aku nk luahkn..
dah2, blh berenti jadi diri aku skrg..
aku suruh ganti sekejap je td..hehe..
xde la, gurau2 je.. ;p
tata..titi..tutu....~ ~ ~

2 comments:

Anonymous said...

Excellent blog post. I absοlutelу lovе this ωebsite.
Stick with it!
Visit my blog post :: pikavippi

~ ika popo ~ said...

tq..really appreciate that :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...