Friday 4 November 2011

Akhirnye....


dapat jgk aku gune mesin basuh tu setelah hampir 10 kali ulang alik tunggu turn! huhu..

nk basuh baju guna tgn?mmg x la..huhu..
da puas da basuh baju gune tgn mse ddk hostel zaman skolah2 dari form1-5 dlu..
msuk zaman university, mmg aku da xbsuh bju gune tgn lg..
kecuali la klau bju tu luntur colour..atau sebab2 yg mendesak..(org pmpn taw kot ;p)..
dlu pn ble mesin basuh kt Uitm Perlis rosak, aku sanggup htr baju g dobi..punye la pemalas..huhu..
stiap hari kumpul baju kotor dlm baldi..ble da byk, xkn nk basuh gune tgn?penat gile..huhu..
sbb tu la kne beratur panjang nk gune mesin ni..
tmbah2 esk sume org nak blk raye!
so lg la rmai yg nk bsuh baju mlm ni..
xkn nk bwk blk semua baju kotor kot..
xkn jgk nk peram baju sepanjang seminggu cuti..x mgkin..
nk x nk, terpakse la tnggu mesin tu sbb aku xnk basuh baju gune tgn lg..huhu..
so..
dear husband-to-be, the 1st thing that must be present in our home is a washing machine!
I am so serious bout that..huhu..




hmm..lmbt aku tdo hr ni..tnggu turn guna mesin punye pasal..
ni pn smpat lg update blog sementara nk tnggu baju siap basuh...hehe..
smbil2 tu tadi aku da siap kemas2 barang nk blk raye esk..
siap kemas meja study yg berselerak gile tu lg..
penuh dgn buku & kertas2..mne x berseleraknye..
semalam, smpai 3 kali masuk exam hall..
'2 test  + 1 quiz ala2 test' dlm mase 1 hari..
btol2 buat aku x tentu arah..
soalan semua susah plak tu..
balik test trus tdo..
bgn pagi, trus g klas..tu yg x smpat nk kemas meje..hehe..
ok la, smpai sini je kot bebelan aku utk mlm ni..
baju aku da siap basuh agaknye tu..
ok..slmt mlm semua..
selamat menyambut hari raya Aidiladha..=)
jgn lupe smayang raye k..hehe..
orite, take care..tata..

2 comments:

HERO said...

kte beli 5 washing machines eyh..hehe

~ ika popo ~ said...

haha..byk sgt tu..xkn nk masak pn gune washing machine jgk kot..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...