Saturday 26 November 2011

Bertunang sudah...


Assalamualaikum semua..
20.11.2011 yg lepas; hari kakak aku bertunang.. =)
ok, malas nk taip panjang2..jom tgk gmba2 ni...

(click photo to enlarge)


sarung cincin..
gojesnye kakak aku..mcm bidadari kayangan.. =)
suke sgt tgk kain pink atas stage tu..suke sgt =)
sukenye pelamin ni.. =)
tambah2 kain pink kt ats stage tu..
tunang akak aku...
dah 10 thn hbgn diorg ni..bkenalan mse skolah sme kt
Shah Alam dulu..harap diorg kekal selamanya..amin~~
yg blah kanan tu atok aku..mak kpd ayh aku..
masih lg cun..=)..mse mude dulu, atok aku ni
anak dara kegilaan kampung taw..hehe
yg cute tdung merah tu cousin aku..mmg ktorg rapat..
klau nk bkenalan, sila la mntk no fon..hehe..
kami 3 beradik pmpn.. =)

hmm..tu gmba2 majlis..
skrg aku tnjuk gamba2 hantaran plak..
yg ni hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki..
aku x tnjuk semua..aku tnjuk ape yg menarik je k...

cute kn swan tu?hasil titik peluh akak aku..
yg ni plak hasil titik peluh aku..siap ade rantai lg tu.. =)
tp jenuh jgk la nk buat kain kembang tu..
botol air 100plus jgk la yg jd mangse..hehe..
tp ni blm siap lg..aku buat time cuti raye hj hri tu..
yg ni hasilnye ble dah siap..
akk aku tmbah skit ats kple dier tu.. =)
tgk tepi doll tu, ade cupcake wrne pink la..hehe
ni pn hasil titik peluh aku jgk..raga tu balut dgn
ribbon wrne cklat..yg harta2 karun dlm tu semuenye coklat utk
dimakan.. =)
gmba yg da siap pnye xde la..huhu..so aku mmpu letak
gmba ni je k..
yg ni hasil titik peluh kakak aku..piano gitu.. =)


ok..skrg nk tnjuk gmba hantaran dari pihak lelaki plak..
aku tnjuk mne yg aku rse menarik je k..


tepak sireh

gmba ni yg menarik cume coklatnye aje..hehe..

box cincin


hmm..ok la kawan2 sume..tu je yg aku nk tnjuk..
mse hari akk aku btunang hari tu, aku tgk je mak andam tu mekapkn..
lame jgk la..sejam lebih rsenye..siap sgn bulu mate palsu ala2 Rozita Che Wan lg tu..hehe..
aku mmg minat nk jd jurusolek ni..sbb tu la semangat sgt tgk mak andam tu solek hari tu..=)
tp aku xde alat2 solek cmtu..klau ade, insyaAllah aku blh makeupkn org plak lps ni..
bg aku, majlis tunang hari tu mmg meriah..
siap kemah & catering lg..
puncanye sbb blah laki je kate nk dtg 10 kete..skali smpai umah aku, 14 kete..
tu blm cite yg dari fmly ktorg dgn jiran2 terdekat lg..
so sbb tu la terpakse provide kemah dgn catering skali..
tp bg aku, ckup la akk aku sorg kot yg buat majlis tunang grand cmni..kire ade la sorg wakil dari family..
sbb klau aku, aku xnk membazir mcm ni..
aku rse lebih elok bertunang beberapa jam sblm nikah..
pkai je baju yg sme dgn nikah, senang & jimat belanja..btol x??
time majlis/bersanding nnt br tukar baju lain plak..ceh, plan baek pnyer..haha..
dah la ika, sudah2 la berangannye tu..
g la tido pulak..dah malam dah pn..
hehe..ok, hope u enjoy reading this..
gud nite..tata.. =)

6 comments:

rieyaawgazli said...

cantikla kakak kau...
sweet je dgn kaler pink...
n i agree mmg pelamin dia cntik..
ni yg rasa nk btunang jg ni..
haha...

~ ika popo ~ said...

haha..dan2 tu rase nk btunang ek..
tunang la..ajak chukiey..hehe..

ieka said...

ingt ko tunang..haha,.
cantek la bju kaler pink..
lawa sgtt ;D

~ ika popo ~ said...

sweet kn..nmpk lembut je wrne tu...

Didiey Fadhilah. said...

she looks so cantik :)

~ ika popo ~ said...

agree =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...