Friday 11 November 2011

Jalan2 cuci mata..yeke??


Assalamualaikum semua..

saje nk cite..smlm aku ngn adik g jalan2..
kononnye aku nk teman adik shopping..
kononnye aku cume nk jalan2 cuci mata..kononnye! hehe..
tp xkn mungkin la kn?..
for sure aku xkan berjalan saje tnpe 'terbeli' pape.. ;p
ok la..meh cni aku tnjuk skit ape yg aku bli..
saje nk share ngn korg..xberniat pape pn ye..just nk share.. =)
ok..ini dier bende pertame yg aku terbeli...




tgh jalan2, ternampak plak bnde alah ni..
igtkn gelang rupenye jam tgn..
aku sgt tertarik dengan sea shell tu..sgt aku suke!
murah je, sbb tu aku bli..
klau jam tu rosak skalipun xpe..sbb aku akan jadikan gelang pulak..hehe
kebetulan semalam aku pkai baju warne putih pink..
so, sgt2 match dgn jam tgn ni..then aku pn terus pakai.. =)
hmm..ok2..teruskn dgn barang ke-2.....






taaraaa....slipper rabbit! hehe..
warne pink putih jgk..mmg matching la!
tp xde la aku pakai terus slipper tu..buang tebiat btol..huhu
slipper tu aku bli utk pkai dalam bilik kt Shah Alam nnt..
memandangkan bilik tu xde tikar getah, lantai jd cepat berdebu..
so the best solution is to wear this superCuteSlipper all the time..hehe..<bajet cute!>
hmm..selain tu.....





ohh..ni bukan aku punye!
adik nk bli beg utk ke kelas..dier nk yg ala2 remaja skit..
so dier mntk tolg aku utk pilihkan beg utk dier..then i saw this!
huhu..sgt2 menarik perhatian aku..gamba 3 pmpn gedik dari arah belakang..hehe.
suke sgt beg ni..adik tgk pn terus suke! =)
tapi akhirnye aku jgk yg jeles tgk beg dier tu..huhu..
but it's ok..i'll buy a new one for me soon..
dalam hati masih bersedih atas kehilangan beg Marilyn Monroe kesayangan aku tu..
sape la yg tergamak curik wlaupn beg tu dah pn dikunci dlm locker! huhu..
nk tnjuk gmba mmg xde..xterfikir plak nk amek gmba dulu..
aku suke beg tu sbb dier besar..
sesuai utk dipakai dgn baju kurung/casual..
combination warne yg sgt perfect I guessed..
merah+hitam+putih season..
yg paling aku suke, sbb dier waterproof..& design suratkaba yg sgt2 aku suke..huhu
xpela..just let it go..mungkin smpai situ je jodoh kami.. =(
ok la..cukup smpai cni je hari ni..
sbnanye ade lg barang yg aku beli..
tapi x perlu ditunjukkn kt cni..
let me keep it as secret yaa..
oh ye..mgkin tajuk yg sesuai utk entry ni ; 
" jalan2 cuci wallet "..hehe
ok..t8 care..tata...=)


2 comments:

aenmatderis said...

entah berapa puluh jam dah kau ade.
haha.
comellah slipar rabbit tu.
pinjammmmmmmmmmmm bwk gi kelas.
eh.eh.

~ ika popo ~ said...

pnjam la..pastu pkai ngn bju rye pink ko tu..msti jd perhatian..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...