Monday 14 November 2011

Sehari bersama HERO =)


Assalamualaikum/Hello..

semua sihat?bz?kelam kabut?semua ade..hehe
nmpknye semua org kelam kabut lps naek cuti ni..
yela..test berderet..
aku pulak, x kelam kabut sgt pn..
kelam kabut skit je..sbb..
esk ade quiz mat..integration..x sure la esk ke lusa..huhu..harap2 lusa..(alasan malas study ;p)
blk umah, mmg holiday btol..dah la x bwk bku..
sbnanye mmg saje xnk bwk..sbb dah taw xkn bukak, buat berat beg je..hehe..
mase skolah dlu, aku kn bdk hostel..pnah balik cuti bwk buku..
berat sgt beg aku dgn buku..smpai sakit tgn angkat beg..
last2, lgsung x sentuh pn! 
so lps tu, mmg aku xbwk buku dah..sampai la skrg..
mlm ni nk study mat..utk quiz yg x diketahui esk atau luse tu..
hmm..ok, teruskn dgn cerita utk tajuk di atas..=)
semalam(sabtu), aku smpai station bas dalam pukul 1 tghri..
saje blk awl sbb rindu sgt kt HERO.. =)
hmm..dier jmput aku, pastu terus g jalan2 sampai la pkl 11 mlm..
tu pn gate dah tutup, pintu kolej guard yg jge..
nsb baek ade byk brg..nmpk la mcm br smpai..
pdhal tghri lg da smpai, cume x blk kolej je..hehe..
hmm..ktorg x g mne2 pn..
smyg zohor kt msjd Shah Alam..da lme btol aku x g msjd SA ni..
lps smyg, ktorg trus ke SACC Mall atau lebih dikenali dgn nama manjenye SAC-C (sexy) Mall..hehe..
rmai gile org dlm tu..sampai duduk bersila atas lantai!
apehal pulak bersila atas lantai?dgn nombor2 bertampal kt baju plak tu..
rupe2nye ade audition utk raja lawak..
rmai artis semalam..
Yus rajaLawak, depan mate je..hehe..
Sathiya pn ade, Sheila Rusli, David Teo, Sepah..dan mungkin ade lg yg ktorg xnmpk..
nk shopping pn x selesa sbb mmg terase diperhatikan..
depan kedai2 penuh org beratur..huhu..
so, pegi la PAS (plaza alam sentral)..
saje jalan2 pastu makan! hehe..
sedap jgk chicken chop yg ktorg makan tu..
klau x caye tanye HERO =)
name restaurant tu Thai Fusion Steamboat..
tp ktorg x mkn steamboat pn..hehe..
bg aku, steamboat ni sesuai dimakan waktu malam, ataupn waktu hujan..
bile hujan, cuaca sejuk..so bile makan bnde panas, mmg nikmat! 
sape setuju, sila korek hidung..??..oppss, silap..sape setuju, sila angkat tgn..hehe..
ok la, xnk cakap byk..tgk je la gmba ni..

nampak sedap?memang sedap! try la.. =)
tp coleslaw dier biase je..coleslaw maiCafe jgk the best.. 
sementare tnggu mknn, bgamba dlu.. =)
taw ape motif gmba ni??ni sbnanye
pertandingan hidung sape lagi mancung..haha..
bengong kn permainan ktorg?aku saje nk
bertanding walaupn aku sah2 akan kalah
tanpe bertanding..huhu
tp aku mgkin ade chance nk menang sbb
angle kepala ktorg x same..aku tunduk skit..
so keputusan mmg diragui.. ;p 


lps makan2, ktorg g Tesco plak..
klau nk taw, ktorg ni mmg suke jalan2 tgk barang2 rumah/dapur..xtaw la knp..hehe..
ktorg tgk almari, selimut, cadar, cawan, pnggn mgkuk, botol air, mcm2 lg la..
dalam2 nk berjimat tu, dpt jgk aku bli kasut..huhu..
hmm..lps tu, ktorg suke g urut kt Rest & Go..
HERO yg dlu x pernah naik, skrg dah suke da..hehe..
aku la yg aja tu..


~gmba hiasan~


lps smyg mgrb kt Tesco, ktorg teruskn perjalanan ke Restaurant Murni..
abg aku yg sruh ktorg try sbb katenye makanan kt ctu sedap..
restaurant tu mmg famous & ade byk cawangan..
restaurant tu kt PJ (petaling jaya)..jauh jgk..siap guna GPS lg..haha..sbb x pernah pegi sblm ni..
smpai2 sane, mmg ramai gile org..ramai gile! 
sampai ramai yg sanggup berdiri tunggu giliran nk duduk..boleh imagine x mcm mne?huhu..
jmpe pemain bola jgk kt ctu smlm..dgn awek2 yg kononnye hot.. ;p
ok la, jom tgk ape yg ktorg makan...


aku makan nasi goreng Napoleon..nasi goreng dier mmg byk!
smpai aku xlarat..jarang gile aku x abes makan klau g kedai..
hargenye agak mahal, RM15 sepinggan..
tapi isinye mmg banyak..sedap pn sedap..worth it la kn..
ni plak nasi goreng Chicken Chop.. =)
RM12 sepinggan..reasonable..
air ni the best! mmg aku suke..
namenye Pink Panther..hehe..
sedap weyh..aku rse mcm nk try buat je..
tp xtaw la ape bahannye..aku ade rase
lychee, strawberry, pisang..yg lain2 xtaw..
korg patut try air ni..  


ok..lps da knyg, ktorg teruskn perjalanan..
dapat jgk sesat jalan sbb awl sgt tutup GPS..bajet dah taw jalan..huhu..
so, terbang la duit byr tol..byk jgk terbang wlaupn masih <RM10..
hmm..ktorg teruskn perjalanan lg lps tu..
pegi i-city plak..saje pegi sbb blm pnah pegi dgn HERO lg.. =)
smpai sne dah pkl 10..byk sbnanye yg ktorg nk buat kt iCT tu..
tp kne masuk kolej pkl 11, so byk yg terbantut..huhu..
lgpn bgs jgk, xde la aku membazir lg byk duit..
xsaba nk tnggu dpt PTptn, baru la kaye skit..hehe..




tembam sungguh pipi aku..huhu


ok la..entry ni dah pn smpai ke penghujungnye..
nnt aku cite2 lg k..
slmt mlm sume..
tata.. =) 

2 comments:

HERO said...

wahhh...hehehe..terbaek kn ika..tp letih gler...hehe

~ ika popo ~ said...

mmg letih gile..blk trus tdo ika..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...