Friday 4 November 2011

luahan hati... =(


Assalamualaikum & selamat berhari Jumaat..=)

aku saje update blog hari ni..
just nk luahkan rase hati..yg x dpt diluahkan dgn kate2..huhu..
1st, tiket bas blk ke Melaka dari Shah Alam terpakse burn sbb aku kne balik naek commuter ke umah Seremban..sebabnye, jap lg aku ceritakan..
utk sesiapa yg x knl aku, aku saje nk bgtaw yg aku tnggl kt 2 tempat..
Seremban & Melaka..ayh aku skrg da transfer kt Melaka..da 3 thn jgk la..
so ayh malas nk ulang alik dari Seremban ke Melaka stiap hari, kami sekeluarga pn sewa 1 rumah kt Melaka sejak ayh mula ditukarkan ke Melaka lg..
tp rumah kt seremban tu x jual atau bg sewa kt org pn..
abg aku yg stay kt umah tu skrg..
rumah sewa kt Melaka tu kecik je.. tp best, sbb halaman besar..
ktorg blh maen bdmntn, cycling, buat BBQ, & even blh masukkn 3 kemah kenduri kt dlm halaman rumah..
tapi masalahnye utk ajak org bermalam kt dlm umah aku yg agak kecik tu, aku tkt tetamu x selesa..
xkn nk tido ramai2 dlm kemah kt halaman rumah kot?haha..*mcm best jgk kn?..=)
sllu klau ade buat knduri, ktorg akn sewa homestay utk sedare-mare yg xnk blk..
hmm..ape yg aku sedih sgt kt cni, tentang ape pandangan org pada aku..
aku ade sorg kawan yg tnggl di Sabah..
dier xblk Sabah raye ni..yela, bkn dekat kn blh blk selalu..
so, bberape org bdk kelas aku yg lain ade jgk tnye, knp dier x blk umah aku?
huhu..aku sedih, serba salah xtaw nk cakap ape..
org x faham keadaan aku..
tiket bas terpakse burn pn sbb aku nk blk cepat..
sbb abg aku nk blnje 1 fmly mkn besar mlm ni sbb bakal bini dier dari Perlis dtg umah ktorg..
lagi 1..aku berat nk ajak org ikut aku blk sbb ktorg ni xtentu..kjap stay Seremban, kejap ke Melaka ikut suke..huru hara kn?
sbb tu aku x selesa nk bwk org blk umah aku..sbb aku ade aktiviti aku sndri..
tu blm cerita nk blk kmpg kt Johor plak lg..mcm2 lg la..
so sbb tu aku x selesa nk bwk org ikut aku blk..
so kawan2, tolong la jgn fikirkn bukan2 tentang aku sbb ni sume blh buat aku rase bersalah..huhu
bkn aku jahat..tp faham la, aku pn ade aktiviti sendiri..
aku rse klau korg kt tempat aku baru la korg akan faham..huhu..
aku taw, kawan aku yg Sabah tu faham..& dier pn ok je..
tp org lain yg buat aku over touching..sob2..='(
ok la, cukup la smpai sini..
mntak maaf semua klau aku ade buat sesape terase hati..huhu..
slmt hari raye Aidiladha..jgn lupe smyg raye k.. =)
take care..tata..


3 comments:

si leija said...

lama sgt x balik umah seremban~~ rindu sgt~

HERO said...

ika..buat khemah kt laman umah tu best jgk..hehee

~ ika popo ~ said...

taw xpe..camping..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...