Thursday 24 November 2011

Hati Lembu..


Apa?? hati lembu??

mcm seram je bunyinye..hehe..
tp xde la seram sgt sbnanye klau dah makan..
mule2 dulu aku x t'pk nk mkn hati lembu..
tapi..ceritanye begini...
mase kecik2 dulu, aku mmg kurus sgt..kurus kering la senang cite..huhu..
klau pkai seluar jeans, xpenahnye perfect..msti kne pkai belt..
so mak bwk aku jmpe dktr..dktr kate kne bg aku makan hati lembu br bdn cepat naik..
mule2 dulu aku seram jgk dgr pkataan hati lembu tu..
tp bile da makan, sedap la pulak..hehe..
dlu mse aku tnggl kt s'ngor, aku igt lg kedai makcik yg jual lauk hati lembu tu ktne..
kt Jalan Kucing, dpn 7e..ktorg msti singgah utk bli lauk hati lembu tu stiap kali ktorg teman ayh g ofis..
dlm seminggu tu msti ade makan hati lembu..
sedap makcik tu masak..mcm rase rendang pn ade..mcm rase masak kicap skit pn ade..mcm rase masak kunyit pn ade..hehe..
hmm..da lme sgt aku x mkn hati lembu..
bertahun2 jgk la..sampai la aku ternmpak lauk hati lembu kt pasar malam td!
aku beli, balik terus makan!! hehe..
sedap, sme mcm yg makcik kt kepong tu buat..
saje aku makan sbb nk lepas rindu..
klau ikutkn badan, wlaupn mgkin masih kurus tp xde la kurus kering mcm dulu lagi..
aku da blh pkai jeans without belt sjak aku abes skolah lg.. =)
aku suke sgt..aku mmg anti dgn belt skarang ni..hehe..
even skrg ni pn, klau jmpe makcik aku msti diorg ckp aku makin berisi..hehe..yeke? happy agknye.. =)
bdn aku strt naek mase aku awl2 diploma dlu..
mase form 5 masih lagi kurus kering..
tp sekarang...tgk je pipi aku pn dah cukup..tembam gile kot..hehe
mase diploma dlu, ade la sorg laki tu pnah ckp sesuatu yg buat aku pelik..
dier xpcaye yg aku ni mkn byk..lg 1 dier igt aku ni jenis yg jge mkn, pastu sentiase bersenam..
huhu..kejadahnye aku jage makan..xpnah hayat aku jge mkn..
klau bab bersenam tu, aku x stju jgk kot..huhu..
klau ade pn, aku cuma jd peneman HERO jogging..
jd tukang pegang stopwatch..hehe..
tp sebelah tgn selalunye ade mknn..hehe..
kesian HERO..teman aku makan, tp dier pulak yg makin sihat.. ;p
hmm..aku akn bersukan klau aku kt uma kot..
maen bdmntn dgn ayh..tp biasenye smnggu skali je..huhu..
sbb ayh sllu maen tenis dgn kawan2 dier wktu ptg..
so, aku pn cycling la sorg2 dlm laman rumah tu..
mse kcik dlu lg la x bersenam..
aku cuma maen roller blade hadiah dr ayh..dlm rumah tu pn cume aku sorg je yg pndai maen roller blade..
klau x maen roller blade, maen tali skipping ngn kwn2 wktu petang.."zero point"..hehe..
ble da besa skit, br la berjinak2 skit dgn bdmntn..drjh 5 rsenye..
hmm..panjang pulak aku merepek ni..hehe..
ok la,cukup la smpai cni kot..nnt aku cite lg k..
take cre..tata.. =)


lbh kurg mcm ni la jgk lauk tu.. sape nk gemok, 
silalah makan...


1 comment:

HERO said...

hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...